4 Temmuz 2010 Pazar

Cazibeli Oturuş

Yıllardan 1999 aylardan temmuzdu… Liseye gidiyordum. Eve geldiğimde misafirler vardı hoşgeldiniz deyip odama çekildim kapıyı kapatır kapatmaz sevincimden çıldırmıştım sebebine gelince salon tam odamın karşısındadır ve kapı karşısına oturan kişinin tüm oturuşunu görebiliyordum. Bu durumu ayarlamak biraz zor olsada başarmıştım çünkü annem o koltuğun orada olmasını istemezdi koltuğun yerini ayarlamakta bayağı ciddi tartışmalarımız olmuştur herneyse.

Odama girer girmez hemen üstümü değiştirdim ve direk bir sigara yakıp kapı deliğinden dikizlemeye başladım karşımda pek seksi olmasada 30 yaşlarında 2 çocuğu olan amcamın eniştesinin karısı oturuyordu.

Vücut hatları o kadar güzel olmasada çok bakımlı ve seksi giyinirdi. Bacak bacak üstüne attığı zaman erkeklik hormonları olan herkesin ağzının sulancağına bahse girebilirdim.

Yavaş yavaş kendimden geçmeye başlamıştım; bir elimle oramla oynarken öbür elimle sigaramı zor tutuyordum her yerim titremeye başlamıştı, her hareketi beni delirtiyor konuşurken yaptığı cilveli hareketler beni delirtiyordu… Zaman geçmiş ben iyice kopmuştum o giydiği dar ama mini olmayan eteği konuşurken yaptığı cilveli hareketlerle dahada yukarı çıkıyor sigaramı yiyesim geliyordu.

Annem misafirlerine yaptığı pastaları dağıtırken O’da anneme yardıma kalktı ve sıyrılmış eteğini düzeltirken sigaramın filtresinin iyice ıslandığını farketmiştim ağzımın sulanmasından olsa gerek… Ben hala gözlemeye devam ediyordum ama duruş pozisyonumdan olsa gerek yorulup değişik hareketler yapmak zorunda kalıyordum… Kapı deliğinde gölgeler oluşuyordu herhaldeki birden kapı deliğine doğru baktığını gördüm!

Beni farketmiş olsa gerekki oturuşuna çeki düzen vermeye başlamıştı. Bu beni bir yandan korkuturken diğer yandan heyecanlandırıyordu.

Zaman ilerdedikce arasıra bana doğru baktığını ve hareketlerinde bir umursamazlığı farketmiştim. Yine o seksi bacaklarını görebiliyodum. Çok güzel ve seksilerdi. Bir ara tuvalete kalktığını gördüm 5-10 dk. kaldıktan sonra çıkmıştı ama farklı bir biçimde eteğini dahada yukarı kaldırmıştı oturduğu zaman bacaklarını tüm güzelliği ile görebiliyordum konuşurken nedendir bilmem bacaklarını elleyerek sağa sola kıvranarak hareket ediyordu bir yandanda bana doğru bakıyordu beni etkilemek için yaptığını daha sonradan anlamıştım.

Artık dayanacak halim kalmamıştı ve korkunç bir şekilde patlamıştım heryerim pislenmişti hemen banyoya doğru yönelmek için kapımı açtım… O’nu gördüm tabikide… O’da direk bana bakmıştı ayağa kalkıp bana doğru yöneldiğini gördüm ve hemen kaçıp banyoya girdim. Üstümdeki pislikleri görmesini istemiyordum. Üstümü başımı silip odama yöneldiğimde elinde pasta getirdiğini gördüm. (Bunun odama gelebilmek için yaptığı bir oyun olduğunu anlamıştım).

Elinden pasta tabağını alarak çok şık giyindiğini söylemeden edemedim. Birden garip hareketler ederek eteğini sıyırmaya başlamıştı kendimi çok garip hissediyordum, eteğini iyice sıyırıp külotunu çıkarmıştı ve külotunu bana verip sen bunu hakettin beni bununla daha rahat hayal edebilirsin deyip usulca dudağıma bir öpücük kondurup gitti.

Hemen odamın kapısını kitleyip bir kere daha mastürbasyon yaptım bu sefer onun külotu elimdeydi korkunç bir şekilde inleye inleye boşalmıştım.

Arkadaşlar bu olay kesinlikle hayal ürünü olmayıp gerçek yaşanmış bir olaydır.

7 yorum:

  1. 0541 941 60 93
    Agrı, Erzurum , Van, Iğdır çevresi
    Memleket İzmir
    180 boy 80 kilo kumral temiz bakımlı biriyim
    Öncelik sohbet gizlilik ve güven
    Kendine güvenen bayanlar
    Arayın tanışalım kafalar uyarsa istekler uyarsa devam edilir uymazsa asla sorun sıkıntı olmasını istemem
    Tek erkekler lütfen aramasın
    Sohbet etmek isteyen dertleşmek isteyen gizlilik güven içinde arkadaşlık isteyen çiftler arayın konuşalım
    Gizli noya açıktır
    0541 941 60 93

    YanıtlaSil
  2. 0541 941 60 93
    Agrı, Erzurum , Van, Iğdır çevresi
    Memleket İzmir
    180 boy 80 kilo kumral temiz bakımlı biriyim
    Öncelik sohbet gizlilik ve güven
    Kendine güvenen bayanlar
    Arayın tanışalım kafalar uyarsa istekler uyarsa devam edilir uymazsa asla sorun sıkıntı olmasını istemem
    Tek erkekler lütfen aramasın
    Sohbet etmek isteyen dertleşmek isteyen gizlilik güven içinde arkadaşlık isteyen çiftler arayın konuşalım
    Gizli noya açıktır
    0541 941 60 93

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben Serkan gizlilik içinde sikismek için bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  4. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  5. 0543 282 86 18 SLM BN IST DAN KORAY KORSI SEKSE AC OLAN SINCICAK HEYACANLI ZEFK DOLU BI SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GUZELLIKLERINI MUTLUGUNU DOYASIYA YASAMAYI ARZLYN KOCASINDAN GIZLI KACAMAK VE FANTAZI YASAMAK ISTEYEN COCUK SAHIBI OLMAYI ARZLYN GUVENILIR TERCUBELI SIRDAS JIGOLO ARAYAN KALIN VE BUYUK SEVEN UZUN SEKSTEN HOSLANA 18 VE 90 YAS ARASI EVLI DUL BEKAR ŞİŞMAN KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA TERCUBELI 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLI CIFTLER ARAYIN TMSLM 19 CM VE KALIN LUTFEN GERCETEN SEKSE IHTIYACI OLAN VE CIDILER ARASIN 0543 283 86 18

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben Serkan gizlilik içinde gorusebilecek bayan arkadaş arıyorum 05352325922

    YanıtlaSil
  7. Herkese selamlar ben masaj terapisti masör emir profilime hoş geldiniz.
    İşinde tecrübeli profesyonel hizmet veren masaj terapistiyim.
    Gerekli eğitimlerimi tamamladım ve sertifikalarım mevcutdur.
    Bir çok masaj çeşitlerini uygulamaktayım.
    Masaj için gerekli olan tüm donanımlara sahip olmamın yanı sıra kendine has teknikleri olan masörüm.
    Uygulamalarımı özen ve titizlik ile yapıyorum.
    Misafirlerimin rahat etmesi aldığı hizmet den memnun kalması benim için önemlidir.
    Verimli ve keyifli geçecek bir masaj seansı almanızı sağlıyorum.
    Bulunduğum yer Avrupa yakası, fakat arzu ederseniz adresinize gelerek masaj hizmetimi kendi yerinizde gerçekleştiriyorum

    Kıssaca Ben emir yaş 38 boy 1.86 kilo 80 İstanbul şişli de ikamet ediyorum aslen Erzurum dogma büyüme İstanbul canakkale 18 Mart Üniversite si arkeoloji bölümü mezunu yum bir Üniversite masör egitim i aldım 1 ünüversite 1 özel 2 ADET masör sertikam var ayrıca masaj eğitimi veriyorum

    Espiritüel güler yüzlü sempatik biriyim aile kavramını bilen örf ve Adetlerine bağlıyım yaşadıgım orada kalır işim biter yaşadığımı unuturum telefon numarası nı versende asla aramam sen ne zaman istersen ararsın o yüzden beni tanıyan kimse pişman olmaz iyiki tanımışım der roman gibiyim okudukça heyecanlandıran ve tatlı bir anı olup hayatında iz bırakan biriyim EVLİ BEKAR HERKES GÖNÜL RAHATLIĞIYLA ARAYABİLİR

    bir otel de masör olarak çalışıyorum SİZ veya çevrenizde masör ararsanız benimle iletişime geçebilirsiniz

    Tel:0538-376-98-18 EMİR
    ÖZELE AÇIK



    Nöromüsküler Masaj Kas Ağrılarını Azaltır enerji verir stres i yok eder vuçuttaki tüm yorgunluk belirtilerini yok eder Beyaz yakalı olarak da tabir edilen masa başı çalışanların çoğu en çok ellerini, bileklerini ve kollarını kullanıyor. Özellikle de şikâyetler en çok boyun ve sırt ağrısı olarak geliyor. Ancak her ne kadar ağrısa da ya oturma pozisyonu değiştiriliyor, ilaç içiliyor ya da ağrıyla birlikte çalışmaya devam ediliyor. Hâlbuki düzenli olarak nöromüsküler masaj yaptıran masa başı çalışanların büyük bir çoğunluğu bu ağrıları çekmek zorunda kalmıyor



    NOT :sigara ve alkol hiç İÇMEDİM ortama katılırım ama sigara ve alkol içmem



    İSTER ADRESİNİZE GELİRİM İSTER SİZ GELİRSİNİZ



    Waatsaap profil resmi herkes e açık Telagram var

    Waatsaap 0538-376-98-18

    Telagram 0538-376-98-18

    Signal 0538-376-98-18

    emir_masor2023@hotmail.com

    İnsagram masaj2486

    ADRESİNİZDE HİZMET VERİLİR Seyhat sorunum yok

    EVLİ ÇİFTLER EVLİ EŞİNDEN GİZLİ BAYANLAR GENÇ KIZLAR DULLAR BEYLER MASAJ HERKES İÇİN İHTİYAÇTIR GİZLİLİK ESASTIR

    MUTLU SON : İKİ TARAFDA BİRBİRİNİ ARZULARSA OLUR PENİS 21 CM VE KALIN

    Rahatsız ettiysem özür dilerim herkese renkli ve güzel bir yaşam diliyorum
    HOŞÇAKALIN

    YanıtlaSil